Головна | Реєстрація | Вхід | RSSالجمعة, 19.04.2024, 14:47
Меню сайту
Категорії розділу
Оголошення [65]
Погода
Наше опитування
Оцініть мій сайт
مجموع الردود: 69
Статистика

المتواجدون الآن: 1
زوار: 1
مستخدمين: 0
Посилання
Головна » 2019 » أوكتوبر » 24 » Програми кандидатів
19:47
Програми кандидатів

Кандидат на посаду ректора Подільського державного аграрно - технічного університету Кадиш Валерій Олександрович Біографія Кадиш Валерій Олександрович народився 3 листопада 1963 р. в с. Ямпільчик Чемеровецького району Хмельницької області. 1981 року закінчив Чемеровецьку середню школу,1982 р. – Хмельницьке технічне училище №7. Працював токарем на заводі «Термопластавтомат» у місті Хмельницькому. 1983 – 1985 р. служив у Збройних силах СРСР. 1991 р. - закінчив зооінженерний факультет ордена Трудового Червоного прапора сільськогосподарської академії. З 1991 до 1996 р. працював (1991-1993) за спеціальністю у сільськогосподарських підприємствах та (1993 – 1996) у комерційних структурах Чемеровецького та Кам’янець-Подільського районів. З 1996 до 2000 року – головний зоотехнік, а з 2000 до 2004 – начальник управління сільського господарства і продовольсства Чемеровецької РДА. 2010 – 2012 – перший заступник голови, з 2012 по 2014 рік – голова Ярмолинецької районної державної адміністрації. Депутат Чемеровецької та Ярмолинецької районних рад двох скликань. Захистив кандидатську дисертацію (2001) та отримав вчене звання доцент (2005). З 2001 до 2014 р. працював асистентом, доцентом Подільського державного аграрно - технічного університету (2004 – 2010 на постійній основі), головою профспілкового комітету співробітників Подільського державного аграрно-технічного університету (2005-2010). Автор і співавтор більше 70 навчально - наукових праць, 8 монографій , з них 2 посібників для студентів ВНЗ, рекомендовані МОН України. Науковий керівник аспіранта (кандидатська дисертація захищена у 2015 р.). 2014-2018 – приватний підприємець, голова правління ЖБК «Молодіжний ХХІ», з 2018 – директор, співзасновник, бенефіціар ТОВ «ЖБК Молодіжний ХХІ» за видом діяльності: Організація будівництва будівель. Тези виборчої програми Модернізованому аграрному сектору економіки України – сучасний європейський аграрно-технічний університет. Запропонована мною програма передбачає динамічний розвиток Подільського державного аграрно-технічного університету як класичного ВНЗ , що забезпечує надання високоякісних освітніх послуг, формування фахівців для потреб ринку праці, поглиблення наукових досліджень, створення належних умов праці та відпочинку викладачів та студентів для досягнення університетом рівня європейського розвитку. Надання освітніх послуг 1. Удосконалення системи надання освітніх послуг в університеті та його структурних підрозділах шляхом впровадження мультимедійних програм, електронних підручників, сучасного навчального обладнання. 2. Вважати головним у навчальному процесі тісний тандем викладач і студент та створити належні умови для забезпечення їх тісної співпраці. 3. Удосконалення освітніх програм та навчальних планів в університеті як основних матеріалів для підготовки конкурентоздатних висококваліфікованих фахівців європейського рівня. 4. Сприяння відновленню роботи біотехнологічного факультету університету, робота над поверненням іншим факультетам статусу інститутів, ініціювання відкриття нових спеціальностей, відповідно до попиту ринку праці. 5. Залучення до навчального процесу університету провідних фахівців та учених із наукових закладів України та закордону. 6. Удосконалення та покращення освітніх послуг у структурних підрозділах університету шляхом оновлення матеріально-технічної та лабораторнонавчальної бази. 7. Створення умов для унеможливлення впливу людського фактору при вступі в магістратуру університету, запровадивши електронне тестування. 8. Приведення у відповідність навчального навантаження для викладачів та забезпечення прозорості проходження по конкурсу. 9. Розподіл навчального навантаження серед професорсько-викладацького складу університету проводити об’єктивно, згідно отриманих рейтингових показників за останні 3 роки. 10. Постійно працювати над збільшенням квот державного замовлення за всіма спеціальностями в університеті та його структурних підрозділах (спільно із директорами технікумів та коледжів). 11. Практичне навчання студентів університету та його структурних підрозділів здійснювати у базових господарствах із розвиненим європейським рівнем ведення технологічних процесів на договірних умовах. 12. Удосконалення та розширення можливостей проходження студентами практики за кордоном за спеціальністю. 13. Надання всебічної підтримки випускникам університету та його структурних підрозділів у працевлаштуванні в провідних господарствах України за спеціальністю. Наукова діяльність 1. Створення умов для проведення високого рівня наукових досліджень в усіх наукових підрозділах університету та впровадження їх результатів у навчальні програми. 2. Проведення наукових досліджень під замовлення аграрних компаній, сільськогосподарських підприємств, фермерських господарств та інших учасників аграрного ринку. 3. Постійно працювати над можливістю отримання грантів у сфері освіти та наукових досліджень від міжнародних та вітчизняних фондів, організацій та МОН України. 4. Підтримка та всебічне сприяння роботі спеціалізованих вчених рад університету із захисту дисертацій. 5. Домогтися внесення «Вісника науки Подільського аграрно-технічного університету» до міжнародної науково-метричної бази. 6. Проведення матеріального та морального стимулювання науковопедагогічних працівників та студентів університету за активну наукову діяльність, виконання господарсько-договірної тематики та публікування власних досліджень у рейтингових міжнародних виданнях. 7. Сприяння роботі наукових студентських гуртків. 8. Запровадження часткового фінансування навчальних посібників і підручників, рекомендованих до видання вітчизняними та зарубіжними вченими. Студентське самоврядування 1. Створення належних умов для студентського самоврядування та профспілкового комітету. 2. Забезпечення участі студентського самоврядування в роботі деканатів, приймальних комісій, ректорату та вчених рад. 3. Надання всебічної підтримки малозабезпеченим верствам студентства, сиротам, інвалідам, учасникам ООС. 4. Розгляд можливостей виплат іменних стипендій та інших грошових винагород молодим аспірантам, студентам за активну громадську позицію, відмінні успіхи у навчанні та науково – дослідній роботі. 5. Заохочення студентів до участі в спортивно-масовій роботі, художній самодіяльності, університетській команді КВК та інших творчих заходах університету. Міжнародна діяльність 1. Продовження та розширення співпраці із діючими та новими іноземними ВНЗ та укладання договорів щодо обміну досвідом в освітній, науковій та практичній діяльності. 2. Всебічне сприяння стажуванню науково-педагогічних працівників та студентів в зарубіжних вищих навчальних закладах. 3. Сприяння та заохочення професорсько-викладацького складу університету до вивчення ними іноземної мови. Управління університетом та кадрова політика 1. Проведення організаційних заходів щодо зміни філософії управління університетом шляхом удосконалення роботи адміністративного менеджменту. 2. Розширення повноважень керівників структурних підрозділів університету та надання їм автономії щодо організації та виконання навчальних та фінансово-господарських процесів. 3. Забезпечення конституційних прав і свобод працівникам трудових колективів структурних підрозділів щодо вільного волевиявлення в обранні директора та унеможливлення впливу адміністрації університету на виборчий процес. 4. Розширення повноважень деканів факультетів університету щодо прийняття рішень у виконанні навчальних, наукових та виробничих програм. 5. Гарантування збереження кадрового потенціалу університету та надання можливості кожному члену колективу у самореалізації, вільного висловлення власної думки, налагодження сприятливого морально-психологічного клімату в колективі. 6. Проведення моніторингу діючих трудових угод із професорськовикладацьким складом університету і укладання нових на термін: з кандидатами наук, доцентами на 3 роки; докторами наук, професорами на 5 років. 7. Основою оцінювання виконання рейтингових показників професорськовикладацького складу університету вважати виключно навчальнометодичну, наукову діяльність та публікації отриманих результатів у вітчизняних і міжнародних рейтингових видавництвах. 8. Регулювання виробничих відносин між адміністрацією і трудовим колективом університету відбуватиметься шляхом укладання колективної угоди і щорічним звітом про її виконання. Фінансова діяльність , розвиток матеріальної бази та соціальної сфери 1. Організація та забезпечення умов праці у всіх підрозділах університету для отримання максимальних фінансових надходжень. 2. Скорочення видатків на утримання адміністративного апарату. 3. Одержані бюджетні та позабюджетні кошти, в першу чергу, спрямовувати на поновлення наукової бази університету, створення сучасних лабораторій. 4. Налагодження постійного моніторингу щодо наявності грантів на розвиток освіти, науки та енергозбереження університету як в Україні, так і закордоном. Постійно брати участь в їх отриманні. 5. Проведення щорічного публічного обговорення надходжень та видатків університету. 6. Створення та виконання програми модернізації енергоспоживання з використанням альтернативних видів палива. 7. Проведення планових ремонтів та підтримання в належному стані території університету, адміністративно-господарських будівель, студентських гуртожитків, спортивних та інших споруд університету. Удосконаленню немає меж… 067 289 32 03 З повагою В. Кадиш

Переглядів: 305 | Додав: Олександр | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Пошук
Архів записів

Блок програм:



Установить себе такой Блок
Скрипты и HTML для uCOz


Розкажи лрузям:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Copyright MyCorp © 2024
uCoz