Головна | Реєстрація | Вхід | RSSالجمعة, 19.04.2024, 17:07
Меню сайту
Категорії розділу
Оголошення [65]
Погода
Наше опитування
Оцініть мій сайт
مجموع الردود: 69
Статистика

المتواجدون الآن: 1
زوار: 1
مستخدمين: 0
Посилання
Головна » 2019 » أوكتوبر » 24 » Програми кандидатів
20:01
Програми кандидатів
 
1
Міністерство освіти і науки України
ПРОГРАМА
кандидата на посаду ректора
Подільського державного
аграрно-технічного університету
доктора економічних наук, професора,
заслуженого працівника
сільського господарства України
ІВАНИШИН Володимира Васильовича
м. Кам’янець-Подільський
2019
2
РЕЗЮМЕ
Громадянство громадянин України
Число, місяць
і рік народження
06.09.1961 р.
Місце народження село Юр’ямпіль Борщівського району
Тернопільської області
Освіта вища повна, спеціаліст, Одеський по-літехнічний інститут, 1989 р.
Спеціальність автомобілі і автомобільне господар-ство, інженер-механік
Науковий ступінь,
вчене звання
доктор економічних наук, професор
Володіння мовами українською, польською, російською –
вільно; англійською – читаю і перекла-даю зі словником
Нагороди,
почесні звання
Заслужений працівник сільського гос-подарства України, 19.12.2003 р.;
Почесна грамота Міністерства аграрної
політики України, червень 2005 р.;
Почесна грамота Міністерства промис-лової політики України, 2006 р.;
Почесна грамота Кабінету Міністрів
України, 26.11.2008 р.;
орден «За заслуги» ІІІ ступеня,
15.11.2009 р.;
орден «За заслуги» ІІ ступеня,
28.09.2017 р.;
Грамота Верховної Ради України,
18.12.2017 р.
Прийняття Присяги
державного службовця
12.01.1998 р.
Ранг державного службовця4 ранг (05.11.2003 р.)
Загальний стаж роботи 42 р.
Стаж державної служби 18 р.
Науково-педагогічний стаж21 р.
3
Принципи програми та стиль моєї роботи:
професіоналізм, новаторство, прозорість, ефективність,
щирість, креативність, надійність.
Концептуальні положення моєї програми:
фаховість, наполегливість, працездатність, повага,
турбота, успіх, процвітання.
Головний підсумок моєї діяльності на посаді ректора По-дільського державного аграрно-технічного університету за
2014-2019 рр. – це реалізація більшості пунктів моєї передви-борчої програми, головне з якої – ліквідація заборгованостей
за всіма видами платежів і зарплатні, досягнення стабілізації і
прогресивного розвитку університету.
Стратегічний план розвитку Подільського державного
аграрно-технічного університету на 2019-2024 рр. – зміна ста-тусу на ЗВО «Подільський національний університет», вхо-дження в Топ-75 кращих ЗВО України і вступ до Європейської
асоціації університетів.
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
1. Розробка і затвердження «Концепції розвитку універ-ситету на 2019-2024 роки».
2. Безпосереднє управління діяльністю університету згід-но прав та обов’язків і особистої відповідальності, які визна-чені законодавством України і Статутом університету.
3. Досягнення на високому рівні освітньої і наукової ді-яльності колективу університету, які забезпечать здобуття
особами якісної вищої освіти відповідного ступеня за обрани-ми спеціальностями.
4. Неухильне дотримання системи внутрішнього забезпе-чення якості вищої освіти шляхом здійснення моніторингу та
4
періодичного перегляду освітніх програм, щорічного оціню-вання здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних, науко-вих і педагогічних працівників.
5. Створення відповідної матеріально-технічної бази і
кад рового потенціалу для організації освітньо-наукової робо-ти на високому рівні, при наявності інформаційної системи
для ефективного управління освітнім процесом.
6. Забезпечення дотримання стандартів освітньої діяль-ності та умов акредитації при оцінюванні здобувачів освіти
відповідно до вимог Міністерства освіти і науки України.
7. Розширення міжнародного співробітництва шляхом
укладання договорів (меморандумів) про встановлення пря-мих зв’язків із закладами вищої освіти, науковими установа-ми та підприємствами іноземних держав, міжнародних орга-нізацій, фондами тощо, відповідно до законодавства.
8. Систематичне вивчення потреб у фахівцях на сучасно-му ринку праці на предмет відкриття нових спеціальностей
або освітніх програм чи спеціалізацій.
9. Вдосконалення наукової, науково-технічної та іннова-ційної діяльності для одержання конкурентоспроможних на-укових розробок, їх конкретного застосування при підготов-ці фахівців, відновлення формування кадрового потенціалу,
здатного забезпечувати і відтворювати інноваційні наукові
результати.
10. Сприяння постійному вдосконаленню виховного про-цесу, спортивно-масової роботи і розвитку художньої самоді-яльності в університеті.
11. Забезпечення фінансово-господарської діяльності в
університеті для досягнення стабільної роботи колективу:
своєчасне отримання зарплат, стипендій, преміювання за ва-гомі досягнення в діяльності.
12. Остаточне подолання корупції в діяльності універси-тету.
5
13. Забезпечення ефективної системи виявлення акаде-мічного плагіату у наукових працях науково-педагогічних, на-укових працівників і здобувачів вищої освіти університету.
14. Систематичне внесення урядовим органам обґрунтова-них пропозицій з питань вдосконалення вищої освіти і розви-тку аграрного сектору України.
15. Активне співробітництво з органами влади регіону і
України в цілому щодо діяльності університету з питань вдо-сконалення профорієнтаційної роботи, якості підготовки фа-хівців, особливо практичної підготовки, працевлаштування
випускників, запровадження на практиці сучасних наукових
досягнень університету.
16. Забезпечення охорони праці, дотримання законності і
порядку в університеті на всіх рівнях згідно із чинним законо-давством.
СПІВПРАЦЯ З НАГЛЯДОВОЮ РАДОЮ
УНІВЕРСИТЕТУ
Мета:досягнення взаєморозуміння для вдосконален-ня управління майном університету і дотримання мети його
створення.
1. Спільне розв’язання перспективних завдань розвитку
університету.
2. Залучення членів Наглядової ради для ефективної вза-ємодії університету з органами місцевої, районної, обласної
влади, керівництвом агроформувань південно-західного регі-ону України стосовно залучення додаткового фінансування,
спонсорської допомоги тощо.
3. Періодична організація зустрічей членів Наглядової
ради з колективами структурних підрозділів університету з
метою вивчення проблем їхньої діяльності і створення мож-ливостей їх вирішення.
6
КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ І ЙОГО
РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ
Мета: покращувати кадровий потенціал, який здатний за-безпечити підготовку фахівців відповідно до сучасних вимог
ринку праці.
1. Вдосконалення роботи навчально-методичного центру
забезпечення якості вищої освіти університету. Визначення
принципів і процедури забезпечення якості вищої освіти за
спеціальностями університету.
2. Залучення до освітнього процесу фахівців-практиків, а
також потенційних роботодавців.
3. Сприяння систематичному підвищенню професійного
рівня, педагогічної майстерності, наукової кваліфікації НПП.
4. Забезпечення дотримання НПП норм педагогічної
етики, моралі, поваги до гідності осіб, які навчаються в уні-верситеті з метою виховання їх у дусі українського патріотиз-му, духовності і поваги до Батьківщини.
5. Забезпечити залучення НПП до стажування в агро-формуваннях з метою підвищення їх професійної підготов-ки, отримання умінь, навичок і знань для запровадження їх в
освітньо-науковий процес.
6. Створення для співробітників університету належних
умов для творчої праці, підвищення кваліфікації і стажування,
в тому числі закордоном, організації побуту та відпочинку.
7. Відповідно до законодавства, Статуту університету та
колективного договору, визначити порядок встановлення
розмірів доплат, надбавок, премій, матеріальної допомоги та
заохочення співробітникам університету.
8. Регулярно, до Дня працівників освіти, Дня працівників
сільського господарства України, Дня знань та інших подій,
за поданням трудових колективів структурних підрозділів, за
значні заслуги в освітньо-науковій, виховній, міжнародній,
фінансово-господарській діяльності, а також з нагоди ювілей-
7
них дат з дня народження (50, 55, 60 років тощо), представля-ти співробітників до присвоєння почесних звань України та
нагородження державними та відомчими нагородами.
9. Залучати до навчання в аспірантуру і докторантуру уні-верситету, за рішенням вчених рад факультетів, інститутів ви-пускників магістратури, які отримали диплом з відзнакою,
мають досвід роботи не менше 1 року, володіють іноземною
мовою.
10. При конкурсному відборі НПП надавати перевагу тим,
пройшов стажування в закордонних ЗВО, підприємствах, во-лодіє іноземною мовою на рівні не нижче В2.
11. Вивчення питання про юридичну можливість виділен-ня позабюджетних коштів для преміювання НПП за вчасний
захист докторської дисертації – 10000 грн., за вчасний захист
дисертації на здобуття ступеня доктора філософії – 5000 грн.
12. Практикувати запровадження виділення щорічний
премій для НПП, які в своїх категоріях, за підсумками що-річного оцінювання і рейтингової оцінки, зайняли 1-3 місця:
серед професорів – по 2000 грн., серед доцентів – по 1000 грн.,
серед асистентів – по 500 грн.
13. Забезпечення відповідальності керівників структурних
підрозділів за об’єктивність подання відомостей щодо щоріч-ного оцінювання і рейтингової оцінки НПП.
14. Застосування нових підходів до формування кадрового
складу науково-педагогічних, наукових і педагогічних праців-ників з використанням результатів щорічного оцінювання і
рейтингової оцінки.
15. Забезпечення присвоєння науково-педагогічним, на-уковим і педагогічним працівникам почесних звань універси-тету згідно із положеннями на початку кожного навчального
року.
8
ВДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Мета: спрямувати організацію освітньої діяльності на під-готовку компетентних і висококваліфікованих фахівців, кон-курентоздатних на сучасному вітчизняному і міжнародному
ринку праці.
1. Створення та завершення формування навчально-наукового інституту енергетики з подальшим розширенням
ліцензованого обсягу прийому за освітнім рівнем бакалавр і
магістр, відкриттям нових спеціальностей.
2. Подальше вдосконалення роботи з реорганізації ка-федр у зв’язку із виробничою необхідністю, ліцензуванням
нових спеціальностей і освітньо-професійних програм, демо-графічною ситуацією, і потреб підготовки фахівців відповідно
до вимог сучасного ринку праці.
3. Отримання ліцензії на проведення підготовки водіїв і
трактористів-машиністів усіх доступних категорій для можли-вості отримання посвідчення водія бажаючими з числа здобу-вачів вищої освіти, співробітників, інших бажаючих.
4. Завершення запровадження в університеті в найближ-чі 2 роки Європейської кредитно-трансферної системи та її
ключових документів.
5. Остаточне запровадження в освітній процес базових
принципів: відкритості, доступності, єдності, безпосереднос-ті, гнучкості та прогностичності, гуманізму, демократизму,
пріоритетності загальнолюдських духовних цінностей, націо-нальної спрямованості, міжнародної інтеграції і незалежності
від втручання політичних партій, громадських і релігійних ор-ганізацій.
6. Забезпечення вільного багатоканального доступу до
світових освітніх і наукових ресурсів через мережу Інтернет у
всіх приміщеннях університету.
7. Реальне запровадження дуальної освіти з метою підго-товки фахівців за всіма можливими спеціальностями і освітні-ми програмами для провідних агроформувань країни.
9
8. Завершення розробки та повне застосування електро-нних навчальних курсів з використанням платформи Moodle
та подальше обладнання більшості аудиторій університету
засобами для проведення дистанційних лекцій і телеконфе-ренцій.
9. Вдосконалення діяльності наукової бібліотеки для за-безпечення доступу здобувачів вищої освіти і науково-педа-гогічних, наукових і педагогічних працівників до сучасної
інформації в освітньому процесі і науковій роботі, запрова-дження електронних абонементів.
10. Продовження робіт з формування репозитарію універ-ситету і бібліографічного покажчика науково-педагогічних і
педагогічних працівників.
11. Продовження практики стажування завідуючих кафедр
на базі Варшавського університету природничих наук, стажу-вання науково-педагогічних працівників на базі інших закор-донних закладів вищої освіти.
12. Сприяння вивчення науково-педагогічними, науко-вими і педагогічними працівниками іноземних мов з метою
залучення їх до викладання навчальних дисциплін іноземним
студентам.
13. Забезпечення повної інформатизації і комп’ютеризації
освітнього процесу в університеті.
14. Запровадження реалізації індивідуалізації та диферен-ціації талановитих здобувачів вищої освіти і створення мож-ливостей для пошуку ними індивідуальної траєкторії роз-витку.
15. Забезпечення вдосконалення практичної підготовки
здобувачів вищої освіти шляхом проходження навчальних і
виробничих практик в передових агропідприємствах України
і за кордоном, створення банку господарств – баз практики
для кожної спеціальності з умовою здобуття в них практично-го досвіду.
10
16. Сприяння відновленню на базі університету військо-во-інженерного інституту (факультету) з подальшим прохо-дженням здобувачами вищої освіти навчання з військової під-готовки для отримання звання офіцера запасу Збройних сил
України.
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ
НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ
ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Мета: здобуття наукових знань шляхом проведення нау-кових досліджень і розробок та їх спрямування на створення і
впровадження нових конкурентоспроможних технологій, ви-дів техніки, сортів рослин тощо для забезпечення інновацій-ного розвитку аграрного сектору і підготовки фахівців іннова-ційного типу.
1. Досягнення інтеграції наукової, науково-технічної
та інноваційної діяльності університету і наукових установ
НААНУ з метою розробки та виконання наукових пріоритет-них програм на засадах поєднання кадрових і фінансових ре-сурсів.
2. Забезпечення підготовки якісних матеріалів для атеста-ції науково-дослідної діяльності університету і подання їх до
Міністерства освіти і науки України з метою отримання гран-тів на фінансування наукової діяльності.
3. Зміна підходів до заключення угод на виконання госп-договірних тематик із досягненням рівня не менше 200 тис.
грн. за рік на одну кафедру університету.
4. Зміцнення керівництва і вдосконалення науково-до-слідної роботи ботанічного саду, як центру інтродукції рос-лин, популяризації досягнень садово-паркового господарства
південно-західного регіону України. Святкування в 2020 році
90-річчя з часу його заснування з наданням йому імені заснов-
11
ника – українського ботаніка Нестора Теодоровича Гамо-рака.
5. Впорядкування системи формування і проведення уні-верситетом регіональних, всеукраїнських і міжнародних кон-ференцій.
6. Забезпечення, популяризація і всебічне заохочення ді-яльності докторських спеціалізованих вчених рад університе-ту. До 2020/2021 навчального року в спеціалізованій вчені раді
06.01.09 «Рослинництво» відкрити нову спеціальність – «Кор-мовиробництво».
7. Збільшення масштабів проведення «Наукового пікніка
у вишиванці» з наданням йому статусу «Всеукраїнський на-уковий пікнік у вишиванці».
8. При проведенні щорічного «Дня поля» в університеті
регулярно запрошувати представників регіональних дослід-них станцій (Хмельницької, Івано-Франківської, Тернопіль-ської і Чернівецької областей), передових агроформувань ре-гіону, вітчизняних і закордонних виробників сільськогоспо-дарської техніки, насіннєвого матеріалу, засобів для захисту
рослин для демонстрації і популяризації наукових досліджень
університету.
9. Створення спільно із корпорацією «УкрАвіт» філії
Інституту здоров’я рослин.
10. Монтаж експериментального комплексу сонячних ба-тарей для демонстрації у навчальному процесі, обігріву теп-лиць і освітлення території університету.
11. Вивчення питання про монтаж елементів вітроенерге-тики для демонстрації у навчальному процесі.
12. Завершення створення навчально-наукової лабораторії
лікарських рослин на базі факультету агротехнологій і приро-докористування та факультету ветеринарної медицини і тех-нологій у тваринництві.
12
РОЗШИРЕННЯ МІЖНАРОДНОГО
СПІВРОБІТНИЦТВА
Мета:збільшити перелік зарубіжних країн і діапазон
спільної діяльності.
1. Вивчення питання про надання послуг, пов’язаних із
здобуттям вищої та післядипломної освіти в університеті іно-земним громадянам.
2. Отримання ліцензії і запровадження навчання на під-готовку іноземних студентів за двома варіантами: 1-й – орга-нізація річних підготовчих відділень з вивчення української
мови для іноземців з послідуючим викладанням українською;
2-й – викладання на іноземній мові дисциплін науково-педа-гогічними працівниками університету.
3. Розширення географії міжнародного співробітництва
як в європейському напрямку (Словаччина, Франція та інші),
так і на ринку освіти Азії (Азербайджан, Казахстан, Пакистан,
Об’єднані Арабські Емірати, Китай, тощо) з метою обміну на-уково-педагогічними працівниками і студентами, отримання
подвійних дипломів, виконання спільних наукових дослі-джень, підвищення кваліфікації і стажування науково-педа-гогічних працівників, створення філій університету за кордо-ном.
4. Продовження формування науково-технічних засад
процесу торефікації агробіомаси, розробки систем автомати-зації процесу деревних енергетичних культур лабораторією
«DAK GPS» спільно з Національним інститутом нафти і газу в
Кракові і корпорації «Galmet», Республіка Польща.
5. Розширення діяльності навчально-наукової лаборато-рії «DAK GPS» на міжнародній арені з виробництва еколо-гічно чистих, енергетично-ефективних джерел енергії з різної
сировини, формування організаційно-економічного механіз-му розвитку відновлювальних джерел енергії.
13
ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ І СТАЖУВАННЯ
Мета: розробити і запровадити шляхи вдосконалення
освіти і професійної підготовки осіб поглибленням, розши-ренням та оновленням професійних знань і умінь, або отри-мання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освіт-нього рівня та практичного досвіду.
1. Вдосконалення діяльності новоствореного навчально-наукового центру перепідготовки і підвищення кваліфікації
шляхом широкого залучення для здобуття післядипломної
освіти різних галузевих виробників, фермерів, викладачів
професійних ліцеїв, колишніх військових, учасників АТО
тощо.
2. Здійснення популяризації кадрового потенціалу і мате-ріально-технічної бази університету на предмет можливостей
для післядипломної освіти, підвищення кваліфікації і пере-підготовки з можливістю проведення дистанційної форми на-вчання.
3. Спрямування діяльності центру на залучення коштів
від платних послуг.
4. Налагодження тісних зв’язків із фермерськими гос-подарствами регіону для надання їм послуг в рослинництві,
тваринництві із застосуванням сучасних технологій та роз-роблення навчальних планів та освітніх програм з щорічного
підвищення кваліфікації фермерів у зимовий період.
5. Здійснення координації діяльності центру із центрами
зайнятості областей і районів регіону про можливість отри-мання другої вищої освіти в університеті.
14
РОБОТА З ВІДОКРЕМЛЕНИМИ
СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ
(КОЛЕДЖАМИ)
Мета: досягти ефективної координації освітньої діяльнос-ті відокремлених структурних підрозділів.
1. Надання коледжам університету більшої самостійності
у плані вирішення питань освітньої діяльності, кадрового за-безпечення, розпорядження фінансами.
2. Домогтись створення або відновлення функціонуван-ня навчально-консультаційних центрів в кожному коледжі за
спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці в
регіоні.
3. Надання допомоги коледжам із питань видавництва
навчально-методичної літератури, також використання в
якості бази навчальних практик студентам коледжу матеріаль-но-технічної бази університету.
4. Проведення щорічних виїзних ректоратів і засідань
вченої ради університету в коледжах із метою вивчення про-блем їх діяльності та розробці способів для їх вирішення.
5. Сприяння зростанню якості наукового потенціалу пе-дагогічних працівників коледжів шляхом отримання педаго-гічної освіти за спеціальністю «Професійна освіта», а також
навчання в аспірантурі і докторантурі.
6. Залучення досвідчених педагогічних працівників ко-леджів для проведення занять в навчально-науковому центрі
перепідготовки і підвищення кваліфікації за спеціальностями
університету.
7. Активне проведення профорієнтаційної роботи для за-лучення до вступу в університет не менше 80% випускників
коледжів.
8. Подальше вдосконалення координації управління ко-леджів шляхом створення відділу по координації діяльності
коледжів.
15
9. Щорічне спільне проведення методичних конферен-цій всіх коледжів університету із вдосконалення проведення
освітньої діяльності, виховної, спортивно-масової діяльності.
10. Вивчення питання і надання допомоги при формуван-ні кадрового складу і матеріально-технічної бази коледжів для
підготовки фахівців освітньо-професійного ступеня вищої
освіти «Молодший бакалавр».
ВДОСКОНАЛЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО
І СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Мета: забезпечити функціонування і діяльність вищого
колегіального органу громадського самоврядування універ-ситету – загальних зборів (конференції трудового колективу)
згідно чинного законодавства для реального впливу на прова-дження освітньо-наукової діяльності університету.
1. Щорічне звітування ректора про свою діяльність на
конференції трудового колективу.
2. Забезпечення належних умов діяльності студентського
парламенту.
3. Протягом 2019/2020 навчального року вирішити пи-тання про виділення не менше 0,5% від надходжень універси-тету для забезпечення фінансової основи студентського само-врядування.
4. Надання посильної організаційної, фінансової і мате-ріальної допомоги науковому товариству студентів, аспірантів
та молодих науковців.
РОБОТА З ВИПУСКНИКАМИ УНІВЕРСИТЕТУ
Мета: не втрачати зв’язок з випускниками різних років,
використовувати їх досвід для вдосконалення практичної під-
16
готовки, виховного процесу студентів, залучати їх до прове-дення профорієнтаційної роботи для вступу до університету.
1. Продовження традиційних ювілейних зустрічей (через
кожні 5 років) випускників в останню суботу травня, щорічно.
2. Залучення випускників університету до добровільного
наповнення благодійного фонду «Випускників університету».
3. Вивчення питання про підготовку і видання списків
випускників за 100 років діяльності університету за всіма спе-ціальностями, факультетами, коледжами тощо.
4. Завершення робіт по формуванню галереї випускни-ків-Героїв Соціалістичної Праці і Героїв України.
5. Використання традиційних зустрічей з випускниками
для залучення їх до профорієнтаційної роботи по місцю їх ро-боти і проживання.
6. Запровадження регулярної участі випускників у науко-вих та виробничих конференціях, публікації своїх спогадів,
популяризації виробничої діяльності в газеті «Вісник універ-ситету».
7. Присвоєння випускникам, при внесенні значного
вкладу в розвиток університету, почесного звання «Меценат
університету», а за особливі заслуги – звання «Почесний про-фесор університету».
СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТУ
ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Мета: залучити до навчання в університеті контингент
здобувачів вищої освіти для виконання ліцензованих обсягів.
1. Вдосконалення стратегії і тактики профорієнтаційної
роботи в умовах демографічної кризи в Україні.
2. Відновлення практики розроблення і реалізації нав-чальних планів ступеневої підготовки фахівців за усіма мож-ливими спеціальностями із залученням професійно-техніч-
17
них закладів освіти (професійних ліцеїв, навчально-курсових
комбінатів, професійно-технічних училищ, училищ-агрофірм
тощо) за схемою: училище-коледж-університет.
3. Запровадження організації регіональних олімпіад із
профільних навчальних дисциплін середньої освіти, з яких
проводиться ЗНО при вступі до університету.
4. Постійне вивчення ситуації на ринку праці в регіоні й
сприяння випускникам університету у працевлаштуванні.
5. Подальше проведення постійно діючих безкоштовних
курсів для випускників бакалаврату з метою вивчення і здачі
ЗНО з іноземних мов для вступу на освітній ступінь «Магістр».
6. Забезпечення, згідно чинного законодавства, здобува-чів вищої освіти академічними і соціальними стипендіями та
можливістю проживання в гуртожитках університету.
7. Вивчення питання про залучення до вступу в аспіран-туру і докторантуру фахівців регіональних агропідприємств,
фермерських господарств, дослідних станцій.
8. Широке використання ІТ-технологій та засобів масо-вої інформації для проведення профорієнтаційної роботи.
9. Забезпечення покращення матеріально-технічної бази
для ефективної роботи приймальних комісій університету і ко-леджів з питання організації прийому здобувачів вищої освіти.
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Мета: забезпечити формування особистості шляхом па-тріотичного, правового, екологічного виховання, утверджен-ня в учасників освітнього процесу моральних цінностей, со-ціальної активності, духовності, громадянської позиції та від-повідальності, вміння вільно мислити і самореалізуватися в
сучасних умовах.
1. Відзначення в 2020 році 110-ї річниці від дня народжен-ня колишнього ректора (1957-1980 рр.) Кам’янець-Поділь-
18
ського сільськогосподарського інституту, доктора біологічних
наук, професора Сербіна Семена Сергійовича.
2. Продовження традиції запрошення ветеранів універ-ситету, відомих випускників-Героїв Соціалістичної Праці,
Героїв України, заслужених працівників різних галузей при
проведенні конференцій, зустрічей, семінарів, круглих столів
з метою обміну досвідом з молодим поколінням.
3. Регулярне поповнення експозиції в Музеї університету
експонатами, які висвітлюють історію, традиції, інформацію
про кращих випускників, візити відомих осіб, зарубіжних де-легацій до університету.
4. Розвиток Інституту кураторства з метою поповнення
педагогічних і професійних знань кураторів та удосконалення
методичного і наукового рівня виховної роботи.
5. Подальше регулярне видання газети «Вісник універ-ситету», вдосконалення якості і забезпечення оригінальності
публікацій.
6. Традиційне виготовлення символіки університету (зна-чки, пам’ятні нагороди) з метою формування упізнаваності та
єдності академічної спільноти університету, його репрезента-ції як в Україні, так і на міжнародній арені.
7. Проведення вже традиційного культурного фестивалю
«Агроуніфест» на базі університету, з відзначенням у 2024 році
ювілейного десятого проведення.
8. Підняття клопотання перед Кам’янець-Подільською
міською радою про встановлення меморіальної дошки почес-ного професора університету Очеретенка Юхима Єгоровича з
нагоди 100-річчя від дня народження.
9. Завершення збору матеріалів для публікації ІІ тому ви-дання, присвяченого випускникам університету – «Поділь-ський державний аграрно-технічний університет – 100 років.
Літопис випускників».
19
СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА
Мета: вдосконалити систему фізичного виховання здобу-вачів вищої освіти, роботу спортивних секцій, досягти висо-ких спортивних результатів на рівні міста, області, держави,
світу.
1. Проведення реконструкції спортивного комплексу ім.
Ю. Покотильського до кінця 2021 року.
2. Вивчення питання про відновлення турніру з гандболу
в честь пам’яті ректора, професора Сербіна Семена Сергійо-вича.
3. Проведення спортивних змагань за Кубок ректора з
різних видів спорту серед студентів і співробітників із залу-ченням колективів відокремлених структурних підрозділів.
4. Покращення стратегії спортивно-масової роботи в уні-верситеті для участі спортивних команд в змаганнях міського,
обласного, державного рівнів з метою виборювання призових
місць.
5. Сприяння розвитку на базі університету обласного осе-редку з національної боротьби «Спас».
6. Розширення кількості спортивних секцій з різних видів
спорту: спортивна гімнастика, бокс, спортивна стрільба тощо.
РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ САМОДІЯЛЬНОСТІ
Мета:залучати до участі в художній самодіяльності здобу-вачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, інших
співробітників університету для всебічного гармонійного роз-витку особи при здобуванні вищої освіти.
1. Сприяння розвитку художньої самодіяльності в уні-верситеті і коледжах для збирання культурних національних
і мистецьких традицій України, а також сучасних видів твор-чості.
20
2. Надання допомоги у діяльності знаних народних ан-самблів університету: колектив «Ясени», танцювальний ан-самбль «Подільський колос» тощо, а також дбати про ство-рення нових народних колективів.
3. Вивчення можливостей створення духовного оркестру
університету.
4. Вивчення питання про проведення щорічного огляду-конкурсу художньої самодіяльності колективів структурних
підрозділів (факультетів, інститутів, коледжів).
РОБОТА З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ
Мета: вдосконалити координацію роботи із громадськими
організаціями для підвищення ефективності освітньої діяль-ності і виховної роботи.
1. Надання допомоги громадським організаціям в питан-нях спільної діяльності з метою підвищення якості підготов-ки фахівців, формування особистості здобувачів вищої освіти
шляхом патріотичного, правового, екологічного виховання,
сприяти створенню нових організацій на базі університету.
2. Надання громадським організаціям, при спільній ді-яльності з університетом, приміщення, оргтехніки, комуніка-цій на безоплатній основі.
3. Створення спортивного клубу на громадських засадах
з метою докорінного поліпшення фізкультурної і спортивно-масової роботи серед студентів і співробітників університету.
4. Залучення членів Громадської ради університету до
розробки стратегії розвитку на 2019-2024 роки.
5. З метою вироблення стратегії та напрямів провадження
освітньої, наукової та інших видів діяльності утворити на гро-мадських засадах дорадчо-консультаційні органи: раду робо-тодавців, раду інвесторів, раду бізнесу тощо.
6. Регулярне надання посильної допомоги раді ветеранів
університету, особливо з непрацюючими пенсіонерами.
21
ГОСПОДАРСЬКО-ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Мета: постійно зміцнювати матеріально-технічну базу уні-верситету для забезпечення ефективної організації освітньо-наукового процесу.
1. Погодження питання, у встановленому законодавством
порядку, про фінансування проектування реставраційних ро-біт першого корпусу університету – національної пам’ятки
архітектури.
2. Завершення реконструкції навчально-наукового саду
до кінця 2021 року.
3. Проведення реконструкції центрального входу в голов-ний корпус університету і завершення проектування паркової
зони.
4. Вивчення доцільності реконструкції 4-го навчального
корпусу і його використання як адміністративно-господар-ського корпусу (з метою розміщення адміністративних, служ-бових та інших приміщень).
5. Вишукати можливості щодо будівництва зразкової мі-ні-ферми на 20-25 корів різних порід для покращення прак-тичних навичок здобувачів вищої освіти.
6. Введення в експлуатацію теплиць на території ботаніч-ного саду для вирощування ранніх сортів овочів і їх реалізації
в студентській їдальні.
7. Створення Подільського регіонального центру бджіль-ництва на базі навчальної пасіки університету.
8. Щорічне вдосконалення структури посівних площ на-уково-дослідного поля з метою закладки демонстраційних
посівів різних закордонних і українських агроформувань, за-кладки польових дослідів студентів, аспірантів і молодих вче-них.
9. Вивчення питання про створення експериментального
міні-цеху з переробки продукції рослинництва (виробництво
22
круп, борошна тощо) на базі науково-дослідного центру «По-ділля» з метою покращення практичної підготовки і реалізації
продукції в студентській їдальні.
10. Запровадження системи пропуску в головному корпусі.
ЗМІЦНЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ
БАЗИ
Мета: створити сучасну матеріально технічну базу універ-ситету, яка забезпечить якісне провадження освітньо-науко-вої діяльності з підготовкою фахівців, конкурентоспромож-них на сучасному ринку праці.
1. Спрямування зусиль на зміцнення матеріально-тех-нічної бази університету шляхом ефективного використання
навчальних корпусів, будівель, споруд, земельних ділянок,
комунікацій, обладнання, транспортних засобів та інших цін-ностей.
2. Досягнення ефективного використання закріплених за
університетом і структурними підрозділами земель, для отри-мання додаткових грошових надходжень шляхом створення
кооперативної мережі майстерень із надання платних послуг
технічного сервісу техніки, реалізації насіння тощо.
3. Виділення коштів для придбання сучасної оргтехніки,
лабораторного обладнання, реактивів, препаратів, навчаль-но-наукової літератури тощо, для забезпечення якісної орга-нізації освітньо-наукового процесу.
4. Регулярне проведення поточних ремонтів в гуртожит-ках і поліпшення побутових умов для проживання в них.
5. Розроблення комплексних заходів із заміни застарілої
комп’ютерної техніки, регулярне здійснення ревізій на при-датність наявної техніки для використання в освітньо-науко-вому процесі.
23
6. Вирішення питання про створення в університеті влас-ного редакційно-видавничого відділу для видання власними
силами підручників, навчальних посібників, навчально-мето-дичної літератури, наукових збірників тощо.
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ ПИТАННЯ
Мета:досягти фінансової стабільності в роботі колективу
університету, в тому числі за рахунок залучення позабюджет-них коштів від ведення госпдоговірних тематик, отримання
грантів, надання платних послуг.
1. Надання фізичним і юридичним особам платних по-слуг (створення регіональної мережі центрів з ремонту дріб-ної сільськогосподарської техніки, проектування і виконання
основних технологічних процесів в сучасних технологіях ве-дення господарства для агрофірм, фермерських господарств,
селянських кооперативів тощо) за умови забезпечення надан-ня належного рівня освітніх послуг.
2. Спрямування коштів на соціальну підтримку науково-педагогічних, наукових, педагогічних та інших працівників,
здобувачів вищої освіти.
3. Завершити вирішення питання про зміну статусу лабо-раторно-навчального корпусу №5 під житловий будинок для
співробітників університету.
4. Продовження реалізації елітного насіння гречки в
Україні і закордоном для фінансової стабілізації діяльності
Науково-дослідного інституту круп’яних культур ім. О. Алек-сеєвої.
5. Сприяння активізації діяльності благодійного фонду
випускників і меценатів університету по збільшенню щоріч-них надходжень та їх раціонального використання.
24
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ
МОЄЇ ПРОГРАМИ
1. Підвищення якості теоретичної і практичної підготов-ки фахівців, які будуть затребуваними на сучасному ринку
праці.
2. Повна цифровізація і діджиталізація освітньо-науково-го процесу.
3. Підвищення якості освітньо-наукової діяльності уні-верситету, показників працевлаштування випускників, рей-тингів на загальнодержавному і міжнародному рівні.
4. Розвиток державно-приватного партнерства в сфері
дуальної підготовки фахівців відповідно до запитів провідних
агроформувань України.
5. Залучення додаткових надходжень від надання послуг,
укладання госпдоговірних тематик, отримання грантів тощо
для розвитку освітнього і наукового простору, матеріально-технічної бази університету.
6. Підвищення статусу університету на міжнародній аре-ні, збільшення бази закордонних партнерів в освітній, науко-вій і виробничій сферах діяльності.
7. Плекання у майбутніх фахівців-аграріїв гармонійно
розвиненої особистості, забезпечення засвоєння ними духо-вних надбань українського народу, виховання толерантних
міжнаціональних взаємин, патріотизму, високої професійної
компетентності, прагнення до фізичної досконалості, мораль-но-етичної, правової, економічної, екологічної культури.
З повагою Володимир Іванишин
Категорія: Оголошення | Переглядів: 331 | Додав: Олександр | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Пошук
Архів записів

Блок програм:



Установить себе такой Блок
Скрипты и HTML для uCOz


Розкажи лрузям:


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Copyright MyCorp © 2024
uCoz